Provádíme:

Tryskání jemnými abrazivy



Práškové lakování - KOMAXIT



Tryskáme - čistíme - renovujeme

 

 

Díly veteránů, motocyklů, automobilů

 

 

Předrenovační tryskání


 

 

 

 

KONTAKTY

Vojtěch Andrle - tryskání, čištění
Staříč 279
739 41 Staříč
tel: 733 505 530
napište nám
IČ: 01453793

 

 

komaxit, práškové lakování


Vojtěch Andrle


tel: 733 505 530

 

telefonní konzultace


8 - 9.oo a od 16 -18.oo hodin


mimo tuto dobu nás nemusíte


zastihnout na telefonu z důvodu tryskání.


Úvod » Babetta 228 / 207

Babetta 228 / 207

Dodáváme náhradní díly na mopedy Babetta 228 a 207. Jedná se částečně o originální a repliky.

Vznik mopedů babetta v Povážských strojírnách na Slovensku se datuje od roku 1971. V roce 1971 - 1975 se vráběl typ 28 byl skonstruován na  23" palcový kolech a konstrukční rychlost byla do 40 km/h .  Typové označení (JAWA Tranzistor 40). Pro západní Evropu se vyráběl ještě model Babetta 06. Opět na 23" kolech a konstrukční rychlostí do 25 km/h. Typové označení (Jawa Tranzistor 25) pro tento typ nebylo nutné řidické oprávnění.   

Babetta 228             

Technické parametry dle výrobce:

Objem motoru        49ccm

Průmněr pístu         39mm - originál

Zdvih pístu              41mm

Výkon motoru         1,5k 4500 o/min. ( 1971 ) 1,8k 4500 o/min.

                                ( 1972 trvale zvýšený výkon )

Spojka                     automatická odstředivá, suchá bez oleje.

Startovací spojka     automatická odstředivá

Převodové stupně   jednorychlostní

Váha                        42Kg

Brzdy                       bubnové

Nosnost                  100kg

Rychlost                  40km/h maximální  - 38km/h trvalá

Obsah nádrže         3l ( rezerva 0,5 )

Spotřeba paliva      1,7l/100km při rychlosti 27km/h

 

Seriová výroba prvních babetty byla představena na veletrhu v Brně 1970 a vyrobeno bylo 27ks. Babetta 228 je odpružená pouze na přední vidlici. Zadní část je pevná.

 

Dalším typem babetty je typ 207.  První typ 207 nebyl ještě odpružen v zadní části a byl konstrukčně schodný s typem 228. Jediný rozdíl mezi těmito typy jsou 16″ palcová kola. Typ 207. se vyráběl od 1974 - 1976. Následný typ 207/100 byl již kompetně odpružen a výroba začala v roce 1975 v počtu 137ks ( ale smontovaných 12 528ks typu 228 a 11627ks typu 207.000.

Foto z naší dílny renovované babetty 207.500

 

 Fotografie renovovavé babetty 207.100 ve stylu Jawa retro se zlatým linkováním.

 

 

Detail dílů po renovaci