Sem vložte podnadpis



Babetta 210

Renovace na přání.

Renovace mopedů Babetta 228, 206, 207, 210, 215

Provádíme kompletní renovace mopedů babetta. Moped je kompletně rozebrán a otryskán jemným abrazivem. Veškeré díly jsou zkontrolovány a opraveny sváry. Následuje zinkování základní práškovou barvou. Po vypálení barvy následuje lakování práškovou barvou dle výběru ze vzorníku RAL. Před kompletací jsou zkontrolovány chromové díly, jako jsou řídítka, kola, nosiče a další drobné díly. Pokud je stav pro rozleštění tak se provede. V případě, že je chrom poškozen tak se provede buď nové chromování a nebo výměna dílu za nový. Následně se provede kompletace tlumičů - soustružení silonových vložek a smontování tlumičů pérování. Dále se provede výměna ložisek v kolech, pokud není nutná výměna ráfků. Moped se postaví na kola. Dále provedeme GO motoru. Motor se demontuje, vyčistí a vyleští se bloky motoru, válec a hlava. Válec se odváží na výbrus.
Provádí se výměna ojnice a vyvážení kliky. Následuje kompletece motoru. Nová ložiska, výměna poškozených hřídelí a ozubených kol. Motor se namontuje zpět na rám. Elektrická instalace se automaticky dává nová. Moped je ve stavu jako by vyjel z výrobního pásu.

Babetta 207

Jawa 555

Renovace JAWA 50

Provádíme renovace malých motocyklů JAWA 50.
Vše je na přání zákazníka.




Jawa 20

Jawa 20

Čz 175 sport a 175

ČZ 175 sport typ 477. Provedena částečná renovace. Lakování dílů, výměna ráfků Očištění motoru a lakování válce. Výměna lanek, nový výfuk a koleno.

ČZ 175 typ 487. Provedená oprava elektro instalace a rozleštění laku.

Renovace babetty 210

Kompletní renovace babetty 210 začíná rozebráním mopedu do šroubku. Vyřazení poškozených dílů, jako jsou chromované části, výfuk, koleno, řídítka,ráfky,páčky,objímky. Tyto díly se nahrazují novýmí díly. Další fází je čištění veškerých hliníkových dílů jako jsou bloky motoru, středy kol, hlava, válec, sání v ultrazvukové čističce a následné chemické leštění do původního stavu z výroby. Při GO motoru používáme nové díly, jako je kliková hřídel, ložiska, píst, pístní kroužky,výbrus válce, nové spojkové pakny, vyřčštění spojkových bubnů a soustružení dosedacích ploch ploch. Motor je jako by byl vyroben v daný den. Při renovaci kol používáme profi chromované ráfky, špice zinkové a nebo chromované dle přání zákazníka. Středy kol jsou osazeny novými brzdovými destičkami, ložisky, filcovými ucpávkami. Zadní kolo je osazeno novou rozsetou a cvrčkem. Samozdřejmostí jsou nové vložky ráfků, nové duše a pláště. Kovové díly jsou otryskané a lakované do odstínu ral na objednávku, poškozené dílly jsou před lakováním opraveny a nebo vyměněny za nové. Veškeré plastové díly jsou vyměněny za nové. Elektro instalace je nově rozvedena, z 95% jsou vyměněny světla, přední i zadní. Sedadlo je repasováno. Šlapací převod jako jsou kliky a pedály je opět vyměněn za nové díly. Stav po kompletní renovaci se rovná novému kusu. Cena takové renovace se pohybuje okolo 20 000 - 26 000 Kč. V ceně jsou zahrnuty díly cca za       12 000 - 14 000 Kč. Zbytek ceny je za práci 10 000 - 12 000 Kč. Celková doba strávená při renovaci 70 - 80 hodin.